Beszámoló a májusi webklubról

A klub első részében Schiller Márk arról beszélgetett tagjainkkal, hogy magánemberként hogyan élik meg a járványt, milyen generációs különbségeket fedeztek fel a karanténban és a

Tovább

Hogyan legyünk cégcsoport?

Cégcsoportok sokszor alakulnak ki egy külső okból vezérelve. Így cégcsoport jön létre akkor, ha egy vállalkozás felvásárol egy másikat, de akkor is, ha egy cég

Kiemelten kezelik a kkv-k megerősítését

Hozzátette, a nemrégiben elfogadott kkv-stratégia fő célja a kiemelkedő növekedési potenciállal rendelkező cégek előre lépésének támogatása, továbbá megteremteni a lehetőséget a vállalkozásoknak a megújulásra. A

Ha én gazdag lennék

Vajon ki mire használná fel a hirtelen jött pénzt? Technológiai fejlesztésre? Új eszközökre? Fontos, de önmagában nem üdvözítő megoldás. Az adminisztrációs háttér és folyamatok tökéletesítésére

Az utolsó Cseppig

Manager Magazin: Van egy tippem, mive töltötték tavasszal a szombat kora estéiket. Béres József: Biztosan a Duna TV-ben játszott Cseppben az élet című filmsorozatra utal.

Vezetési tanácsok a Bibliából

A vezetői felelősségről, a családi vállalkozások sikereiről és buktatóiról, a kereskedelmi és politikai manipulációról, a mezőgazdaság termelékenységéről és a túlnépesedésről, valamint a mesterséges intelligencia térhódításáról

Kisvárdán jártunk

Nagyon köszönjük a Bárány Családnak a lehetőséget és a csodás vendéglátást!  A gyárlátogatáson készült képekhez kattints ide.

Amikor a 4. generáció is színre lép

Heinz Blanc és Karl Fischer – egy zseniális fejlesztő és egy kiváló üzletember – egy étteremben döntötte el, hogy közösen folytatják az utat. Ma már

Ezen bukhat el egy sikeres magyar családi cég

Azok a tulajdonosok, akik épp a következő generációnak tervezik átadni a kontrollt, személyes nyomás alatt állnak a vállalat és a család hosszútávú jövője és a mindennapi